środa, 16 lipca 2008

Lapida 13

London Undergraund :

  • tu każdego dnia spędzam godzinę mojej egzystencji
  • tu rozmyślam
  • tu pochłaniam dziesiątki książek
  • tu zagłębiam się w muzyczną nostalgię
  • tu tworzę wszystkie moje intelektualne wynaturzenia
  • tu przeklinam i błogosławię swój los własny
  • tu spijam zmysłem węchu pot z setek obcych pach
  • tu czerpię natchnienia na dalsze działania
  • tu tracę i odzyskuję stracony czas
  • tu jestem mimowolnym świadkiem licznych konwersacji i ludzkich zachowań
  • tu oglądam radość i frustrację
  • tu naznaczam siedzenia i podłogi wagonów swoją obecnością
  • tu żyję

2 komentarze:

  1. A ja jestem TAM....za morzem :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, londyńskie metro ma coś w sobie :-)

    Drowning in the liquid seize on the Piccadilly line,
    rat race
    Scuttling through the damp electric labyrinth
    Sheathed within the walkman wear the halo of distortion
    Aural contraceptive aborting pregnant conversation
    From the Time-Life-Guardians in their conscience bubbles
    Safe and dry in my sea of troubles
    Nine to five with suitable ties
    Cast adrift as their side-show,
    peepshow, stereo hero
    Becalm bestill, bewitch,
    drowning in the real

    OdpowiedzUsuń