poniedziałek, 22 lutego 2010

Noc



wybiła północ
dopala się knot świecy
za oknem szum drzew

9 komentarzy:

  1. chodzi mi Kopaczu o to, że ten szum wiatru czasami zdaje się nam być lustrem, zwierciadłem nas samych - dlatego tak napisałem!!!!!!!!!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcie, Twoje? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to w tym zwierciadlanym przypadku; to zdecydowanie Ja :)

    Mała Mi, tym razem zdjęcie wykonała moja teściowa jakiś czas temu. Ja je tylko wygrzebałem z archiwum i troszkę zmodyfikowałem, zmniejszając je, nadając księżycowi pełnię i usuwając zbędne światła. Zabieg przeprowadzony został oczywiście bez zgody teściowej ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne haiku i zdjęcie. Ech, jak ja bym chciała się nauczyć fotografować... strasznie mi leń w tym przeszkadza...
    A z teściową lepiej uważać (choć zakładam, że po blogach raczej nie lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Utalentowana teściowa :) brawa dla niej :) i dla Ciebie za odkopanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ....kocham Twoje haiku....:)...

    OdpowiedzUsuń