sobota, 5 czerwca 2010

Autoportretu Szał


Podkładka muzyczna: Municipal Waste

5 komentarzy:

  1. nieźle się bawisz:)))) i muza trafiona,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry ten filmik, ;)))) Ale ja uważam, że Tobie Szał Uniesień przydałby się! haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabiłeś mnie tym, Kopacz! :D Od razu mi się skojarzył taki krótki tekst Kirkegaarda nt. ironii, wyczytany kiedyś w Literaturze na Świecie - zabij mnie, nie pomnę tytułu :) Podkład muzyczny bajkowy!
    Jesteś mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ....Miło Cię poznać .....:):):).....
    ..teraz lepiej będzie czytać Twoje przemyślenia bo do każdego nastroju mogę dopasować sobie minę :):)....Twoją......

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mnie jakoś wzięło na odrobinę "zwierzakowego szału". Efekt nawet niezły, a to dobry znak. Sprawia bowiem, iż sporadycznie miewam momenty, w których mogę zaskoczyć jeszcze samego siebie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń