sobota, 26 czerwca 2010

***

księżyc w pełni
echo wilczego wycia
budzi mit nocy

8 komentarzy:

  1. ładnie

    wilcze wycie wpisuje się w mit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęcająco... do wycia do księżyca:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Księżyc w pełni zawisł nad linią lasu, Wielki Wóz obraził się i chciał czmychnąć w inne strony świata, gwiazdy połyskiwały na granacie nieba, a ja sobie siedziałam na pniu drzewa i celebrowałam mit nocy...

    Tak było. Weekend na łonie natury nieskażonej cywilizacją.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go spędziłem leżąc jak mokra szmata okrakiem po kontach pokoju i niestety również w pracy. Straszny skwar ostatnio tutaj mamy. A ja ciężko znoszę temperatury powyżej 20 stopni na plusie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam haiku okolicznościowe na okazję, że po nocach nie mogę spać, bo przeklęte sierściuchy drą japy jakby je na męki piekielne wzięli.

    znów środek nocy
    na dachach się nawzajem
    koty pierdolą

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Kopaczu, przybij piątkę - ja też żyję na pół gwizdka w upały...

    Haiku bardzo, bardzo...
    (A haiku Hailguna... :-DD)

    OdpowiedzUsuń