wtorek, 1 marca 2016

ŻubryOnline

Ostatnio dzięki mojej żonie trafiłem na bardzo interesującą stronę: ŻubryOnline.
Jest to dość ciekawy projekt polegający na umieszczeniu kamery internetowej o szerokim i wyraźnym polu widzenia na rozległej polanie umiejscowionej w północnej części Puszczy Białowieskiej należącej do Nadleśnictwa Browsk. Dzięki temu eksperymentowi mamy okazję bez względu na część świata który zamieszkujemy, śledzić życie polany 24 godziny na dobę.
I muszę stwierdzić, że dość dużo się tu dzieje, a najciekawsze momenty uwiecznione są w postaci 32 filmów ukazujących różnorodne akcje z udziałem bohaterów puszczy. Zapraszam wobec tego do śledzenia "co na polanie świszczy" pod linkiem Lasy Państwowe umieszczonym poniżej:



2 komentarze:

  1. Znam, widziałem żubry na śniegu w lutym. Od tamtej pory nieco je zaniedbałem. Ale skoro zapraszasz... Wezmę lornetę i meduzę.
    Darz Bór.

    OdpowiedzUsuń